Vedení účetnictví, daňové evidence a mzdové agendy
Nabízíme 3 druhy spolupráce:
1- on-line vedení účetnictví na našem software
2- on-line vedení účetnictví na Vašem software
3- vedení účetnictví na našem software u nás v kanceláři
Doklady si zdarma svážíme z Vašich provozoven, nebo je můžete nahrát do účetní aplikace případně poslat e-mailem.
1- on-line vedení účetnictví na našem účetním systému
Pokud hledáte spolehlivé řešení pro správu svého účetnictví, rádi bychom Vám představili náš systém. Přihlášení k němu je snadné – stačí použít webové rozhraní nebo vzdálenou plochu. V našem systému můžete vystavovat faktury a vést evidence tak, jak to potřebujete. A my se o zbytek postaráme – naši odborníci prověří Vaše doklady, zaúčtují je a připraví potřebné daňové přiznání a evidence. Výsledky Vašeho hospodaření si sami můžete zobrazit v systému a také Vám je budeme pravidelně zasílat e-mailem nebo se s Vámi sejdeme osobně, abychom je probrali.
2- on-line vedení účetnictví na Vašem účetním systému
Pokud už používáte svůj vlastní účetní program, můžeme se k němu připojit přes vzdálenou plochu a zajistit kompletní kontrolu a zaúčtování všech dokladů. Naši odborníci mají zkušenosti s řadou programů, jako jsou například Pohoda, Money S3, KELOC a SOFIX. Dokážeme se přizpůsobit většině účetních programů a zajistit tak, aby bylo Vaše účetnictví vedeno řádně a v souladu s platnými zákony.
3- vedení účetnictví na našem účetním systému u nás v kanceláři
Na základě Vašich dokladů, které evidujete a vystavujete v externí aplikaci (Fakturoid, iDoklad atd.), vedeme účetnictví a ostatní agendy na našem účetním systému v naší kanceláři. Zpracujeme potřebná daňová přiznání a evidence. V dohodnutých intervalech Vám dodáváme výsledky Vašeho hospodaření e-mailem, osobně u Vás nebo u nás v kanceláři. Výhodou je, že nemusíte kupovat počítač ani účetní program a celé účetnictví je vedeno na našem účetním programu bez Vašeho zásahu, což nám umožňuje garantovat 100% správnost vedení účetnictví.